24-01-2016 Victor Harbor, Albury

24 januari 2016 - Albury, Australië

Vandaag extra vroeg opgestaan omdat we een lange reis voor de boeg hadden. Om 6 uur ging de wekker, want we wilde om 7 uur gaan rijden om rond etenstijd thuis te zijn. Het was een lange rit, maar nog net zo mooi allemaal als in het begin. Ik heb zelf ook een stuk mogen rijden (ongeveer 250 kilometer) was wel vreemd maar voelde wel vertrouwd. Dus ging allemaal wel oké (op een grote bult in de weg na was hoger dan verwacht). Maar we konden gewoon doorrijden.

Eenmaal terug in Albury langs de Subway voor een heerlijk broodje. Als avondeten gezellig samen met Kiah. Na het eten de koffer een beetje geordend. Morgen gezellig met de vriend van Esther, Rob, hier in de omgeving naar plekken die de moeite waard zijn om te zien.

Het is nu kwart over 11 en ga ik lekker slapen. Morgen om half 9 worden we opgehaald voor ontbijt en daarna gaan we weer op pad. Weet niet of er nog een blog komt vanuit Australië, maar zal zeker nog een afsluitende schrijven (denk in Nederland).