23-01-2016 Victor Harbor, Goolwa

23 januari 2016 - Victor Harbor, Australië

Vandaag weer lekker op tijd wakker. Rond 10 uur waren we bij het belgisch cafeetje voor het ontbijt. weer heerlijk gegeten. Daarna even lekker door het gezellige centrum heen gewandeld. Op de terugweg weer bij het cafeetje gestopt. Dit keer om het ontbijt voor morgenochtend te halen (want dan stappen we om 7 uur in de ochtend in de auto). Dit ontbijtje in ons motelkamer in de koelkast gezet en door gegaan naar Goolwa.

In Goolwa hebben een boottocht geboekt over de Murray River. Dat is het begin van de rivier die ook vlakbij Esther voorbij stroomt. Hoop pelikanen gezien en ook lekkere luie zeehonden.. Was een gezellig dag op de boot. Een van de medewerkers kon ook een paar woorden nederlands. Toe wij op boor stapte zei hij goedemiddag.... Toen we een stop maakte voor een kleine rondleiding op een eiland zei hij "Tot straks" en toen het afgelopen was "Tot ziens". Was echt heel leuk. Hij was een jaar in Nederland geweest, daardoor kende hij een paar standaard dingen.

Eenmaal terug in Victor Harbor hebben we de auto bij ons motel geparkeerd en nog even naar het strand geweest. Het is immers de laatste dag bij het/een strand. Daar nog een paar foto's gemaakt en een stuk gewandeld. Na de wandeling een lekkere Fish and Chips meegenomen en in onze kamer heerlijk opgegeten.

Morgen gaan we een dag rijden. Van Victor Harbor terug naar Albury. Zijn we wel even onderweg. Maar het zal zeker niet saai worden. Het is gewoon erg mooi hier waar we ook rijden..... En misschien dat ik ook een stuk ga rijden (links).... Dat wordt dan ook een hele ervaring.

We gaan vanavond lekker op tijd ons bedje in, om morgen fris en fruitig in de auto te stappen.

Heel veel liefs vanuit Victor Harbor!!

1. Geraldine:
    23 januari 2016
    Wow links rijden das best lastig. Succes meis en nig veel.plezier