16-01-2016 Murray River, Beechworth en Woolshade Falls

16 januari 2016 - Albury, Australië

Gister geen blog geschreven omdat het een lekker normaal leven dagje was. Boodschappen gedaan, beetje het huisje poetsen en lekker gelummeld.

Vandaag was het wel weer een leuk en gezellig dagje. Kiah (zoon van Esther) is ook mee geweest.

In de ochtend zijn we gezellig met de honden van Esther naar de Murray River geweest. Daar hebben we lekker van het mooie weer en het water genoten. Honden lekker gezwommen en Esther en Kiah ook. Ik heb lekker in het water gelopen, omdat ik mijn tas bij me had met telefoon etc.

Daarna hebben we de honden thuis afgezet en zijn we naar Beechworth geweest. Dat is een heel gezellig ouderwets stadje. De architectuur net zoals vroeger. Was erg leuk om daar met de camera te lopen. Daar een heerlijke pie gegeten bij Beechworth Bakkery. Aardig wat leuke en hoop ook mooie plaatjes kunnen schieten.

Vanuit Beechworth zijn we gereden naar de Woolshade Falls. Jammer genoeg te lange droogte gehad dus niet echt een super waterval maar zeker de moeite waard om heen te gaan. Wat een super mooie omgeving daar. Heet leek nu een beetje op een creek met die kleine stromingen die er nog net doorheen liepen. Was denk ik heel gaaf geweest als het gewoon vol met water geweest zou zijn. Hier hebben we heerlijk rondgelopen en gezeten. Gewoon genieten van de omgeving.

Thuis aangekomen lekker de BBQ aangestoken en heerlijk gegeten.

Het was een heerlijk dagje met mooi weer. Morgen gaan we weer naar water (een dam die we eerder onderweg zijn tegengekomen) met de honden en daarna BBQ-en met Jason en Rob erbij.

Wordt vast weer een gezellige dag...

Liefs,

Lisette

1. Matty:
    16 januari 2016
    Wat een indrukken allemaal! Heerlijk dat je dit hebt kunnen doen!
  2. Geraldine:
    16 januari 2016
    Heerlijk genieten dus en lekker bbq weer. Heerlijk meis ben blij dat jullie het zo gezellig hebben.