18-01-2016 Albury naar Apollo Bay

18 januari 2016 - Apollo Bay, Australië

Vanmorgen op tijd opgestaan zodat Esther nog het één en ander kon regelen voor Kiah. Hij blijft immers weer 6 dagen alleen. Om kwart over 11 alles klaar en geregeld dus tijd om in de auto te stappen. Na een lange tijd op de Highway langs Melborne zijn we aangekomen bij Surf Beach Torquay. Ik keek mijn ogen uit. Wat een geweldig mooi strand met blauw water. Daar ook nog een paar mooie foto's kunnen maken van kite-surfers. Daarna doorgereden naar Anglesea Beach. Je zou denken dat alle stranden er het zelfde uit zouden zien, maar dat is zeker niet zo. De kustlijnen veranderen geregeld. Weer een stuk verder kwamen we uit bij Split Point Lighthouse, ook weer een paar mooie foto's kunnen maken. En het laatste strand wat we bezocht hebben is Lorne Beach. Hier waren meer rotsformaties in  het water. Ook weer heel mooi om te zien.

Tijdens het laatste stukje kwamen een bordje tegen waarop Falls stond. Dus wij draaide daar de parkeerplaats op om te gaan kijken naar de waterval. We gingen de bossen in om op zoek te gaan naar de waterval. Aardig stuk aan het wandelen gegaan maar bleek veel verder weg dan verwacht. Aangezien we op tijd in Apollo Bay moesten zijn om in te checken besloten we maar om terug te lopen. Staat er ineens tot onze verbazing een grote moeder kangaroo voor onze neus met een baby in haar buidel... Was blij dat ik mij camera in mijn handen had omdat ik foto's aan maken was van de zee door uitkijkjes heen. Ik heb haar gewoon op foto vastgelegd. We waren niet de enige die haar gezien hadden en we waren allemaal heel blij dat we het het gezien hebben. De rest van de rit eigenlijk geen foto's meer gemaakt, omdat ik helemaal hyper was dat ik een kangaroo met baby in het wild op camera heb vastgelegd. Was echt super gaaf....

Nu zijn we in Apollo Bay en gaan zo een stukje lopen en dan lekker ons bedje opzoeken.

Dit was het weer voor vandaag..

Heel veel liefs en tot snel maar weer!!!

1. Mamma:
    18 januari 2016
    Geweldig!!! Genieten samen.
  2. Geraldine:
    18 januari 2016
    Wow dat is echt mazzel super leuk ben benieuwd. Veel plezier nog schattie x x x