Welkom op mijn reisblog!

16 december 2015 - Ede, Nederland

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om te proberen iedereen op de hoogte te houden van mijn reis naar Australië. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

10 Reacties

  1. Sandra:
    28 december 2015
    Hoi zussie,

    Heel veel plezier in Australië.

    XXX
  2. Heleen Hanegraaf:
    28 december 2015
    goede reis en een hele fijne tijd
  3. Lisette:
    28 december 2015
    Dank je zus!!
  4. Max:
    28 december 2015
    Goeie reis!
  5. Wendy:
    28 december 2015
    Ken nou al nie wachten nie, naar al je verhalen!
  6. Marco:
    29 december 2015
    Veel plezier Liesbeth. ;)
  7. Carlijn:
    29 december 2015
    Heey lisette, veel plezier!!! Ik pas wel op wendy! Tot volgend jaar
  8. Anita:
    29 december 2015
    Leuk, veel plezier!
  9. Koos:
    29 december 2015
    Lisette, ik ga je zeker volgen. Ik ben benieuwd hoe je het daar gaat vinden. Ik was er in 2001.
  10. Mamma:
    3 januari 2016
    Lieverd, ga volop genieten.