11-01-2016 Albury naar Merimbula
11 januari 2016 - Merimbula, Australië
Vandaag weer lekker op tijd opgestaan om te vertrekken naar Merimbula. Hebben een hele mooie reis door de bergen voor de boeg. Koffers weer in de auto, ontbijtje en tijd voor vertrek. Het is best een lange reis maar we hebben ons voorgenomen om te gaan genieten en af en toe te stoppen om rond te kijken en dat hebben we gelukkig ook gedaan. Aardig wat foto's gemaakt. Wat een super mooie natuur daar. Ook door een bos van de dode bomen gereden. Erg mooi kan ik je melden. Onderweg zijn we ook een Tiger Snake tegengekomen. Deze hebben we helaas niet op de foto, want hij was ons te vlug af.
Kangaroos en Wombats hebben we ook gezien alleen lagen deze dood langs de weg. Dus helaas nog geen levende kangaroos en wombats gezien. Na de mooie rit rond een 15:45 uur aangekomen in Merimbula. Inchecken in Hillcrest Motel en weer aan de wandel om te kijken wat er allemaal in de buurt te doen/zien is. We zitten hier namelijk 3 nachten. Bij de haven aangekomen lazen we op een affiche dat er een zeekoe gezien was in de haven, dus wij toch aan het loeren gegaan in de hoop dat wij 'm ook zouden zien. We hebben 'm gezien hoor, hij kwam 3 tot 4 keer boven water en het is met gelukt om 'm op de foto te krijgen alleen is het niet te zien dat het een zeekoe is, maar Esther en ik weten het zeker dat het wel zo is.
Daarna zijn we op zoek gegaan naar een leuk/lekker eettentje. Dat is Pier One Bar en Grill geworden en hebben we een Beef and Reef gegeten. Erg lekker, ben erachter dat vlees en vis echt wel samen kunnen
Nu zit ik deze blog te schrijven terwijl ik oorlog aan het voeren ben met torren. Ze komen op het licht af van de laptop, dus ik word aardig aangevallen. Maar het wordt wel steeds rustiger, dus ik denk dat ik het aan het winnen ben.....
Dit was het weer voor vandaag, zal proberen eerdaags weer een aantal foto's op deze blog te krijgen, zodat jullie niet alleen lezen maar ook kunnen zien.
