10-01-2016 Albury

10 januari 2016 - Albury, Australië

Vandaag 10 januari hebben we een lekker relaxed dagje gehad. Gewoon een normaal alledaags dagje. Paar boodschappen in huis gehaald voor Kiah (zoon van Esther) en voor ons zelf voor de trip van morgen (3 dagen Merimbulla). Was wel lekker hoor, een dagje lekker rustig aan, want mijn voeten waren flink opgezet en pijnlijk. Einde van de dag al weer aardig verbeterd. Hopen dat ze morgen helemaal weer de oude zijn.

Dus voor vandaag niet echt een super blog, maar was evengoed een dag waar we lekker hebben kunnen genieten.

Morgen staan we weer op tijd op (rond 6:00 uur), zodat we rond half 8 acht uur kunnen gaan rijden. op naar het volgende avontuur!!

Groeten daar vanuit het warme/hete Australië....

2 Reacties

  1. Geraldine:
    10 januari 2016
    Geniet lekker van jullie dagje rust. Ben wel benieuwd naar de foto's
  2. Rene:
    11 januari 2016
    We genieten van je blogs