09-01-2016 Batemans Bay naar Albury

9 januari 2016 - Albury, Australië

Vandaag hadden we een vroege afspraak om te gaan kajakken. Dus de wekker liep om half zeven af. Eerst even een lekker bakje koffie en een thee en daarna op pad naar het strand om te gaan kajakken. In eerst instantie schok ik wel hoe wild de zee was, maar al snel vond ik het helemaal geweldig. We hebben ongeveer 2,5 uur op het water gezeten. We waren met een groep van 9 mensen en Thom (begeleider). We zijn in de mangrove geweest en dat was echt heel mooi om te zien. Op de terugweg hadden we een aardig stukje stroom tegen, dus dat was hard peddelen. Bij aankomst terug op het strand mochten we kiezen; of de rustige route het strand op, of met de hogere golven het strand op met de kans op omkieperen. Esther en ik maakte gelijk de keus voor de hogere golven. Was echt een hele leuke ervaring. Foto's zijn er gemaakt door Thom, en deze worden nog op de mail gezet, dus volgen. Na het kajakken zijn we nog een uurtje/anderhalf op het strand blijven hangen. Daar ook besloten om vandaag naar Albury te rijden om vanavond en morgen iets te gaan doen samen met Kiah en Jason (zonen van Esther). Het was een lange rit maar wel een hele mooie rit, wat is het hier toch mooi. Foto's die ik met camera gemaakt heb, heb ik allemaal niet niet ingelezen, dus de foto's die er tot nu toe geplaatst zijn, zijn foto's gemaakt met de telefoon.

Trouwens ook een kabel gevonden om te laptop op te kunnen laden, dus dat probleem gelukkig ook opgelost.

Ik ga nu mijn ogen weer sluiten, want het is inmiddels kwart over één  in de nacht hier...

1. Matty:
    9 januari 2016
    Wat een geweldig avontuur, Lisette! Wacht weer met spanning op jullie volgende belevenissen!
  2. Geraldine:
    9 januari 2016
    Heerlijk kajakken geweldig mop. Ben blij dat jullie zo genieten.