07-01 Sydney naar Kiama en 08-01-2016 Kiama naar Batemans Bay

8 januari 2016 - Batemans Bay, Australië

07-01. Esther heeft lekker uitgeslapen, terwijl ik al om 7 uur wakker was. Geen idee waarom. Toen we beide wakker waren hebben we alles op de relaxed stand gedaan (koffers inpakken, douchen, o nee, dat was niet relaxed, want de warmwaterknop zat vast). Alles gedaan en gaan uitchecken, koffers in de auto en deze nog even lekker op terrein laten staan (oho). Weer aan de wandel om te gaan scoren, bij dezelfde als gisteren. Toen weer naar de stad gelopen. Werd ik ineens een anime en een comic shop ingetrokken... Wel grappig... Toen doorgelopen naar de boot, voor de Highlight Cruise, bleek die er zonder ons er vandoor te zijn gegaan. Esther heeft het kaartje kunnen ruilen voor een Hop On Hop Off Sight Seeing tour (foto's volgens, staan op camera). Bij Darling Harbor zijn we uitgestapt en naar een Italiaans restaurant gegaan voor een heerlijke Woodfired pizza. Esther had een Margarita en ik had een overheerlijke BBQ Chicken. Bij het afrekenen bleken ze de tip niet te willen. Kregen we gewoon retour. Dit maar tussen het mapje laten zitten en weggelopen. Lekker lopend (nou ja lekker???) naar motel gegaan om in de auto te storten en Sydney uit te gaan. Tijdens de rit besloten om de Great Pacific Drive te nemen richting Batemans Bay,  maar we bleken er al voorbij te zijn, dus hebben we de Princess Highway verder vervolgd. Om één of andere reden namen we een afslag en die bleek cool. Een hele mooie bergweg (veel bochten) en ineens uitzicht op zee. Maar was ook weer weg voor we er erg in hadden en zaten we weer op de Princess Highway. Om 22:30 hebben wij de auto op een rustplaats bij Kiama stilgezet en zijn we in de auto blijven slapen. We hadden de ramen op een kier staan (1 iets verder open) zodat ik kon genieten van de sterrenhemel. Echt heel mooi.

08-01. Om tien voor zeven zijn wij weer vertrokken van de rustplaats bij Kiama op te gaan naar Batmans Bay. Onderweg besloten om bij de Mac maar een ontbijtje te nemen omdat we honger hadden. Maar gelukkig kwamen we een winkelcentrum tegen waar weer een heerlijk broodje hebben gekocht met verse sap. Daarna, kwamen we toch een Mac Donalds tegen en zijn we ook gestopt, voor een heerlijk bakkie koffie. En natuurlijk even een kleine update op Facebook zetten met de gratis WiFi van de Mac. In Batemans Bay opzoek geweest naar slippers en stekker, om de laptop te kunnen laden, want de wereld stekker die ik had is voor overal behalve Australië. Deze dus nergens kunnen vinden, dus dit is waarschijnlijk de laatste keer dat ik de laptop kan gebruiken voor de blog. Dan ga ik het maar met mijn telefoon doen. Verder vandaag gewoon heerlijk gewandeld over de Boulevard van Batemans Bay en een heerlijke Fish (Marlin) en Chips gegeten met een paar octopusringen. Smaakte zeer goed. Daarna heerijk gewandeld over strand. Zitten daar gewoon pelikanen, in de vrije natuur. Hoe gaaf is dat dan.... Was een lekker dagje en heb al een beetje een kleurtje. Morgenochtend moeten we er vroeg uit, om dat we om 8 uur gaan kajakken. dus sluit ik bij deze deze blog.

1. Mamma:
    8 januari 2016
    Hoi Lisette, Wij hebben nog een stekker voor je. Kom je hem even halen of moeten wijj hem brengen???
  2. Geraldine:
    8 januari 2016
    Hey. Tegen de tijd dat je terugkomt wil je nooit meer wandelen... Hahahaha. Geniet elke weer van je verhaal. Geniet ervan en qf en toe de pootjes omhoog en lekker in de zon zitten he. Niet te lang natuurlijk want dan ben je veel te bruin als je thuis komt.