6 januari 2016 Sydney

6 januari 2016 - Sydney, Australië

Vandaag aardig aan de wandel geweest in de regen Sydney. We hebben als ontbijt een heerlijk Bacon an Egg roll met BBQsaus gegeten bij een eettentje in de buurt... Daarna weer terug gegaan naar motel om dat het niet goed gegaan was betreft de kamers (eerste nacht niet bij elkaar op 1 kamer geslapen) Ik lag op tweede verdieping en Ester op begane grond. Dus moesten we vandaag wisselen naar de juiste kamer. Eerst uitchecken en dan eind van de middag weer inchecken.

Wat hebben we rest van de dag gedaan........ Nou ik kan je vertellen, HEEL VEEL GELOPEN IN DE REGEN!! (naar Sydney Harbour Bridge en Operahouse). Operahouse ziet er in het echt anders uit. Zit gewoon structuur op het dak, wat je op foto's niet zien.

Daarna zijn we met de Ferry (wild ritje) over zee naar Manly geweest om daar heerlijke Fish and Chips te eten. Langs het strand gelopen met hoge golven waar surfers aan het surfen waren. En weer gezellig terug met de Ferry (ook een wild ritje)....

Toen weer vanaf Sydney Harbour Bridge even snel naar motel om ons weer in te checken.... (daar begonnen de voetjes al iets tegen te stribbelen)... Maar we hadden geboekt om de Sydney Tower Eye (hoogste punt in Sydney) in te gaan, dus moesten we er aan geloven om toch weer terug te gaan...... Kan vertellen dat ik heel blij ben dat we dat gedaan hebben. Wat is dat geweldig mooi in het donker.... Al die lampjes van bovenaf... Echt heel mooi... Ik heb daar foto's van gemaakt, maar die volgen nog, het is nu namelijk 1 uur in de nacht en dus tijd om mijn lekker op bed te gaan liggen en mijn voetjes de rust te geven die ze nu zeker verdienen.....

Weet niet wanneer de volgende blog is, want weet niet wanneer er weer WiFi in de buurt is...

Veel liefs Lisette

1. Arjan:
    6 januari 2016
    Zo te zien hebben jullie het naar je zin hier alles goed diva is lekker moe s avonds van het rondje met Paula kizmo loopt veel te mouwen en ik ben een beetje moe verder gaat alles op rolletjes veel plezier de komende tijd
  2. Geraldine:
    Hey mop wat leuk dus van alles al gedaan wel jammer van de hotelkamers. Ben heel benieuwd naar de foto's. Enjoy mop x x x